fredag 19. august 2011

Scrapbooking- utfordring

(lykkeliten.net)

Det er så fryktelig mange kreative personer der ute. 
Jeg blir så imponert over folk som scrapper nydelige esker som f. eks after eight, te -poser, melkehjerter.
Min kreativitet strekker seg kun til å dekorere fotoalbum, og jeg synes egentlig det er nok for meg pr dags dato. Tror ikke jeg skal starte opp med noen ny hobby....det blir så forbanna dyrt hver gang.

Jeg tenker at dette snart må være litt oppbrukt 
- med de standard eskene og tingene....

Hvorfor er det ingen som scrapper tampong-esker??? De er jo verken dekorative eller noe som får frem gode minner. Så det må jo være en hyggelig venninnegave.

Kan noen scrappe en tampongeske til meg???

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...