søndag 28. august 2011

Å gjemme ting så godt, at de blir borte...


JADA, så har jeg klart det igjen!!!
Til skolestart, så skulle jeg være SÅÅÅÅ lur og kjøpe tøffe blyanter til husets to 1-klassinger. Jeg kjøpte 6 blyanter hvor navnene dems ble skrevet inn. Jeg fikk også laget dette til bestekompisen dems og bestevenninna.
Alt bra så langt.....

Jeg fikk levert gavene til kompis og venninne, men fant ut at jeg skulle legge blyantene til gutta på et MEGET lurt sted. Kjeempelurt sted faktisk. Stedet er såååå lurt det, så jeg tenker at det blir gave ENTEN i pakkekalenderen til jul, evt skolestart i 5.klasse.
Jahhhh for selv om interessene bytter relativt ofte, så vil heldigvis navnene være det samme.


Oppgitt husmor!!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...