fredag 26. august 2011

Jeg føler meg mobbet av mine hybelkaniner....

Til alle som kjenner mamma`n min, så vet dere jo at jeg er oppvokst med vasking og skinnende hus!! Til tross for hennes iherdige opplæring, så føler jeg nok at jeg har sviktet LITT på dette området.


Men asså.....det er en del ting jeg ikke helt skjønner når det gjelder støv/hybelkaniner/skitt og møkk.


  • Ut fra mine hybelkaniner og størrelse på dem - så burde jeg i alle fall vært skallet når jeg ser mengden hår som ligger rundt omkring. Lange lyse hår kan dessverre ikke legges til de 4 gutta/menn som bor her i huset. Men jaggu.......jeg tror jeg har fått måne eller noe slikt jeg (siden jeg ikke klarer å se selv midt oppå hodet) for jeg kan da umulig produsere så mange nye hårstrå som jeg støvsuger i løpet av en uke???  Ergo : jeg bør være forberedt - har noen der ute et par parykktips????
  • Når jeg har vasket gulvet i gangen vår - så mobber hybelkaninene meg, ved at de dukker opp fra det store intet og ligger og venter på meg NESTE gang jeg går gjennom gangen. Jeg har prøvd å snakke med dem, slik at de kan dra til naboen - men de NEKTER!!!! Hvor i huleste heiteste kommer de fra?? Husstanden dusjer regelmessig, så det er ikke slik at vi støver ned heller......
  • Fluer/knott/og mygg er dessverre analfabeter.....jeg har prøvd å skrive beskjed om at vi ikke ønsker besøk (skrevet ganske så høflig også faktisk) men de bryr seg ikke!!! Jeg mener nå at det er ganske så uhøflig å dukke opp hos folk som ikke ønsker besøk. Mener lissom jeg har blitt opplært til noe slikt!!
Jeg vurderer snart isolasjonsdrakter og munnbind!! Evt vaskedugnad!! :)))

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...