mandag 15. august 2011

Vanskelig å beregne mat

Jammen det er faktisk det.....
Man skullle tro at jeg ble flinkere ettersom jeg nå bor i en ganske så stor familie, men jeg synes fortsatt det er vrient. Spaghetti f.eks - det er da helt helt umulig å få det rett???

Jeg har vært heldig og hatt mamman min og pappan min på besøk en uke nå, og på mandag skulle jeg lage BACALAO!!! Slapp helt av, dere trenger ikke være imponert - det er ganske enkelt når man har et hemmelig våpen.
Men men...nok om det......men det var lissom noe med oppskriften!!! For å si det sånn, jeg skjønte jeg hadde bomma på beregning av middag, når det kun gjenstod å fikse ( dette var til TRE personer)
SKRELLE 16, ja faktisk 16 poteter!!!!!

Asså, selv om vi ikke lever på noe lavkarbo - så skjønte til og med JEG at 16 poteter ville bli aaaaltfor mye. Så middagen ble utsatt et døgn, for da dukket det nemlig opp flere stk rundt bordet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...