tirsdag 9. august 2011

Påleggs-dilla

Jeg er en periodespiser!!
HAHAHA neida, dette ble feil - jeg spiser hele tiden!! Men i perioder spiser jeg det samme HELE tiden!! Noen som kjenner seg igjen??

Da jeg var student, hadde jeg ett helt år hvor jeg nesten kun spise potetbåter stekt i ovnen med ketchup på!! Var jeg heldig, raspa jeg litt ost over ELLER hadde kjøtt/fugl/fisk til - men ikke alltid nei. Nei, det var vel ikke det at det var så godt.....men det var billig og enkelt.
Jeg har også hatt en lang pastaperiode, hvor jeg hadde div pasta og sausen var smeltet tubeost og en boks tunfisk. Gjerne med grønnsaker i, men det kom ann på hva jeg hadde i kjøleskapet. Jeg har mine måltider med dette også.

Nå for tiden er jeg inne på et pålegg som jeg spiser mer eller mindre så ofte jeg kan, nemlig :


Makrell i tomat, og fiskepålegg!!

Det er rart, for akkurat makrell i tomat har jeg hatt slike perioder med maaange ganger tidligere også! 
Jeg spiser enorme mengder, og så blir jeg lei......


Jeg får i alle fall i meg nok omega 3!!! (generelt kan jeg nok si at jeg får i meg nok av det meste)

Men favoritten er uten tvil
(aner ikke hvorfor bildet kom denne veien, men jeg orka ikke snu det igjen)

Men boksen må være nyåpnet!! "Gammel" makrell i tomat går faktisk bare ikke ann å spise.
Rare greier!!

Hva er dine påleggs-periode-mat-ting?????


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...