søndag 31. juli 2011

Fotballkamp FFK mot Brann!!

(abcnyheter.no)

Samboer er fotball-idiot, tenåring spiller fotball, 5-åringene heier på Liverpool, Frøya og RBK!!
Jeg har derfor innsett at fotball vil være en ganske så stor del av livet mitt i lang tid fremover, og isteden for å irritere meg over at tv kontrollen er opptatt hver søndag, så slenger jeg meg heller med og heier på Fredrikstad og Sarpsborg (joda det ER lov å heie på to lag - noe samboer egentlig mener er en grusom synd)

I sommer spilte Fredrikstad mot Brann på Fredrikstad station, og siden vi da befant oss i indre østfold, ble det en tur dit for oss. Dette var en knallbra ettermiddag, hvor stadioen var nesten full, sola skinte....
......og vi kan da ikke unngå å få med at FFK vant 4-2

Lykkelige, slitne og særdeles fornøyde gikk vi derfor for å finne bilen vår, og så kjøre hjem til Rakkestad.

Visste dere at parkeringshus faktisk STENGER??????

For å si det sånn: Det visste IKKE vi!!!!

Totalt forvirra kommer vi til en STENGT port kl 21.15, og både samboer og jeg så nok ut som 2 malplasserte marsboere som tilfeldigvis våkna her på jorda.
Det tok ganske lang tid før vi skjønte hva som hadde skjedd
OG HIMMEL SOM JEG LO!!!!!!!!!!!!!!!!

Heldigvis er samboer av den fornuftige og praktiske typen - så innen jeg var ferdig med å le, hadde han funnet frem tlf nummer til Securitas og var klar for å få ut den forbanna bilen.
Da dukket det opp flere personer som også hadde gjort samme blemmen.
Til slutt stod vi 10 personer, som sårt lengtet etter 4 ulike biler. (nå skal det sies at jeg var den ENESTE FFK-patrioten der, så jeg passet på å regelmessig informere de andre som stod der, om sluttresultatet)

Så ca 2 timer ETTER ankomst, kom en hyggelig securitas vakt og låste opp for oss (tok selvfølgelig 500,- i betaling for gjerningen). Flirfulle og trøtte dro vi hjem til Rakkestad - med et par erfaringer rikere.
Torvbyen i Fredrikstad STENGER parkeringshuset sitt!!!!
Informasjon om hva du skal gjøre dersom dette skjer, står på INNSIDEN av porten, 
som du da ikke ser dersom porten er nede - noe den er når den er stengt!!!


The end!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...