søndag 25. september 2011

Ungdommenes gullkorn...


Følgende sitater er hentet fra baksetet i vår bil på vei til fotballkamp. Bak sitter 3 sjarmerende gutter i 13-14års alder, og jeg hikster ennå i latter:

Gutt 1: Du vet sånn derre....ehh.....jahhh P-PILLER ligner det på.
Gutt 2: ehhh HÆÆÆ??
Gutt 1: Åhhh nei, ikke P-piller......PUPILLER var det!!!

Gutt 1: Harry Potter bøkene er tøffe
Gutt 2: Jeg liker Twilight jeg.......eller forresten Mamma liker Twilight
Gutt 1: Da liker jeg morra di
Gutt 2: HVA??? Liker du MAMMA?????????

Gutt 1: Gleder meg til å bli konfirmert jeg, da kan jeg dra på fest.
Samboer: Jahhh du kan drikke Cola og spise pølse i brød
Gutt 1: Pølser?? Naaaj, jeg har ikke så lyst på "pølse" jeg
           Da vil jeg heller ha litt "brød"


.....og egentlig tror jeg nok at jeg kunne ha fortsatt ennå......himmel for en tur!!!!

2 kommentarer:

  1. Hehe herlige samtaler... lo godt her ja:):)
    Ha en herlig søndag.

    SvarSlett
  2. hehe! Har no hvertfall underholdning på veien ;)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...