tirsdag 20. september 2011

Ting jeg IKKE burde glemme, men som jeg glemte...

Bildet har overhodet ingenting med innlegget å gjøre, men det var nå et søtt bilde!!!


Samboer påstår jeg husker litt FOR mye. Han har visst en sånn regel, at ting som har skjedd for mer enn 3 måneder siden (evt uker.....) det kan ikke taes opp i noen negativ form. Dette irriterer meg faktisk litt, for jeg har da mange ting jeg ønsker å plage samboer med fra tid til annen.....men men......
Jeg pleier å la han tru at dette stemmer.... viktig å ha trua.

Men her om dagen så ehhhh.....GLEMTE jeg når samboer har bursdag. Asså, ikke at dagen kom, og vi ikke fikk feiret.
Men jeg skulle fortelle ei venninne om datoen, og jeg ehhhhh HUSKET IKKE!!!! 
Dette kan umulig være et godt tegn???!!!!???? Trodde vi damer var født meg slik innebygd almanakk som gjør at vi alltid husker telefonnummer, fødselsdager og annet viktig jeg???

Betyr det at jeg ikke er dame??????

(dette må dere ikke finne på å si til han, for da får jeg nok høre det)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...