onsdag 21. september 2011

Internett bomma i dag!!

Etter at jeg kom hjem fra butikken og oppdaget at boksen med rømme som jeg hadde kjøpt, faktisk var COTTAGE CHEESE (hallo, det var da så nære) så fant jeg ut at jeg skulle google "gode oppskrifter på frokost med cottage cheese" og jaggu kom det ikke flust med forslag på både det ene og andre. Det var lapper, grøt, grønnsakslasagne etc..... det var uante muligheter


Dette var da søndag og samboer og husets gutter har vært borte i 13 dager - ergo kjøleskap og matskap er ganske redusert, samt at jeg ikke akkurat kom til å fylle på heller siden det var søndag. Men til slutt fant jeg en oppskrift som innebar ting jeg allerede hadde.


En halv boks med cottage cheese skulle blandes med revet eple, litt fruktsukker og kanel.

Som sagt.....så gjort!!!

Det ble knekkebrød og ost på meg til frokost den dagen!!!

Så da spør jeg heller dere, har dere gode forslag til frokost med cottage cheese??? Jeg har da fortsatt en halv boks igjen!!

2 kommentarer:

  1. Cottage Cheese er vel snart det eneste meieriproduktet jeg ikke har filla peiling på hvordan skal brukes, frokost eller andre måltid. Det er liksom så... klumpete???

    Men hyl gjerne ut om du får noen gode tips, herfra er det lite hjelp å hente i kveld;-)

    Klem til deg Eva,
    Hanne

    SvarSlett
  2. Cottage chees er vel kjent for meg, som har vært innom Grete Roede;) Huff og huff, nei da... Jeg bruker det faktisk masse i matlaging, istedet for fløte og rømme for eksempel. Oftes bruker jeg det i havregrøt. Kjempe godt!!! Tror jeg bruker 40 gr. havregryn og 60 gr cottage chees. Kok gryna i i 2 dl vann også rører du bare inn cheesen. Snadder, og ofte brukt til frokost her i huset. Klompene er bare gode;) Åh, nå fikk jeg jo lyst på det nå da....
    Klem Linda

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...