tirsdag 6. september 2011

Det er valgtid....


Har du bestemt deg for hva du skal stemme??
Jeg har nok allerede bestemt meg, så jeg lar meg nok ikke påvirke så mye av de ulike partienes "lovnader". Men det er en ting jeg reagerer veldig på.
Spesielt på facebook har jeg oppdaget et fenomen jeg IKKE liker.

Har dere sett at enkelte partier er mer opptatt av å slenge dritt om de andre partiene, enn å fremme egne kampsaker?? 
Stadig oftere ser jeg artikler som er skrevet, og kommentarer fra folk som slenger ut en spydighet om et annet parti. Jeg skjønner at dette trolig må være en del av spillet??

Men er det ikke bedre å få stemmer fordi folk ønsker den forandringen eller støtter de sidene den eller det partiet står for??? Og ikke fordi de er "sinte" på andre partier??

Skjønner ikke helt dette jeg......kan dere politikere der ute forklare meg hvorfor dere ønsker å slenge mest mulig dritt om andre partier for å fremstå selv som så fantastiske????
På forhånd takk!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...