torsdag 8. september 2011

Bare en måned igjen til høstferie


Ja jeg har nedtelling til høstferien.
Jeg VET mange sikkert himler med øya over at noen gleder seg såååå til Gran Canaria og syden.
Bare så dere vet det.....jeg BLÅSER i hva dere mener.

Jeg gleder meg til at store og små kan bade, spise is, drikke rosa paraplydrinker, leke og ha late dager.
Jeg gleder meg til å lære de to minste å svømme (de har nemlig planen klar)
Jeg gleder meg til å se to tenåringer drikke enorme mengder brus (lykken over all inclusive var STOR)
Jeg gleder meg til å flørte med samboer, og se han i bar overkropp hele dagen.
Jeg gleder meg til kvalitetstid med mamma og pappa (de bor 70 mil unna)

Jeg gleder meg til å senke skuldrene, nyte dagene og tenke på hvor fint jeg har det!!!


Og da er Gran Canaria helt PERFEKT faktisk.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...