tirsdag 13. september 2011

En ikke bare dum....men SLEM gulrot

Jahaaa.....
Noen ganger blir jeg overraska over hvor mange gjenstander som tydeligvis har noe imot meg og mitt. Vanlige aktiviteter som de fleste andre kan gjennomføre uten større smerte eller skade, viser seg å være vanskelig å gjennomføre for meg UTEN at noe rart skjer.

F.eks å rive 3 gulrøtter viste seg å være mer vrient enn man skulle tro!!!

Først rev jeg meg på rivjernet, så MINST 3/4 av tre fingre forsvant (dramatiske historier er jo best)
- jeg gav da rivjernet beskjed om hva jeg mente om den saken.

Men tror du pokker ikke da, at jeg klarte å få en gulrotbit PÅ ØYET????!!!!!?????
Og det er jaggu vondt skal jeg fortelle dere!! Gulrøtter har nemlig ikke en pøkk å gjøre inne på mine øyne!!

Så der stod jeg med tårer i øya og blødende hender!
Skal da ikke være så lett å få spist middag!!

1 kommentar:

  1. Uffda:( Men det gikk vel verre for gulerøttene. De ble revet helt opp og spist! Til tross for deres harde forsøk på å gjøre motstand;)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...