søndag 18. september 2011

Gratulerer kjære Tone og Anita

Jeg har to nydelige venninner som giftet seg i Roma i fjor (nøyaktig ett år siden) Siden den tid har de fått verdens nydeligste lille gutt, samt at de styrer og ordner i hus og hjem.
Det vil si: VI ER SNYTT FOR EN BRYLLUPPS-FEST!!!


(fotograf Gunn Beate Reinton Rulnes)

Siden de nå har ett års brylluppsdag, har mange i det skjulte jobbet for nettopp å få til en fantastisk feiring av damene, siden de ikke la opp til noen fest selv. Og i går var endelig dagen der. Mange har vært satt i sving for å planlegge meny, pynt, invitasjoner og lokaler. De har forlovere som har hatt stålkontroll og lagt til rette for at de skulle få en nydelig kveld med venner og familie. Nærmere 50 stk skulle komme i går for å delta i feiringen.

På formiddagen vet jeg det ble jobbet hardt med å forvirre, veilede og legge til rette festen. Siste beskjed jeg fikk i går var at: "begge har nå funnet frem penkjole, kikkert, fuglebok og sitteunderlag". Jeg regner med begge var forvirra og usikre på hva i all verden det var som kom til å foregå.

Av diverse grunner, kunne jeg ikke delta selv......det er en ulempe å bo langt unna innimellom, men jeg tror jeg tekte på dem mer eller mindre i hele går!!! Jeg VET de var i trygge hender, og selv om jeg ikke var der..... så har jeg fått lov til å delta i planlegging og forberedelser.

_____________________________________________________
 KJÆRE TONE OG ANITA!!
Gratulerer med brylluppsdagen, og jeg håper dere fikk en fantasisk kveld med venner og familie!
Utrolig glad i dere begge, og sender en megaklem fra Frøya.
__________________________________

3 kommentarer:

  1. Gratulerer til det flotte brudeparet:) Var det de som var med i 3 bryllup på tv3?

    SvarSlett
  2. Nei,det må nok ha vært noen andre det :)

    SvarSlett
  3. Hei Evamor, og takk for det! Det var ein fantastisk, rørande overraskelse, og ein herlig fest! Du gjekk glipp av nåke! Høyrer likevel at du har lagt deg i selen, så du var jo med allikavel ;) Håpe me ses snart :) Stor klem frå Anita og Tone

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...