lørdag 24. september 2011

Bomma litt på moten jeg....

Noen ganger har jeg rett og slett bomkjøp på klær. Og da snakker vi ikke om størrelse asså, selv om den heller aldri er helt på min side.
Nei, noen ganger tror jeg lissom at jeg kler den nye moten - men jeg innser ganske så fort at noen ting rett og slett burde gå forbi meg uten at jeg slenger meg på.

Følgende bilde er av et slikt kjøp. Tror ikke jeg skal si hva samboer sa når han så meg i denne. Men han prøvde å dra i genseren min slik at minst mulig av buksa syntes. Det sier vel kansje alt hihihihihi

Jaja - vi kan kalle den "lekse-lesings-bukse"
For den var selvfølgelig helt fantastisk å ha på!!!



1 kommentar:

  1. Huff, jeg tror speilene i butikken lyger. For klærne ser ikke alltid likedan ut når man kommer hjem. Jeg kjøpte collage-skjørt (i sånn tynt t-skjortestoff) som alle gikk med nå i slutten av sommeren. For sikkerhets skyld kjøpte jeg to (???) og begge to så like forferdelig ut når jeg skulle prøve de på hjemme...
    Kanskje jeg skal bruke de som blogge-i-sofaen-under-et-teppe-skjørt;-)

    Fin lørdagskveld til deg,
    klem fra Hanne:)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...