torsdag 29. september 2011

Må fortelle noe....før det er borte igjen

I de siste 3 ukene har jeg vært våken FØR vekkerklokka mi har ringt!!!!!!!!
Og vi snakker faktisk ikke sånn tullevåken 2 min.......nei klokka mi står på 06.50 og jeg har til og med vært våken 05.50 (akkurat DA var jeg ikke superhappy, for da måtte jeg sååååå på do, og det var helt umulig å sove igjen - hva pokker skal man gjøre oppe kl 06 lissom)
Så de siste ukene har jeg vært på jobb FØR jeg skal, jeg har fått i meg solide doser med koffein og jeg har faktisk fått på meg alle klærne RETT vei fordi jeg har vært våken under påkledning.


Tenk....jeg er ikke DAU om morran.
Men det er kansje litt synd på samboer på kveldstid. Jeg sovner forann tven, og klarer maks å lese en halv side i boka mi før jeg lager gryntelyder hihi.


Velger å skrive dette nå.....for ingen vet hvor lenge dette varer!!
og...Unni, det er faktisk helt sant (jeg vet du ikke tror meg)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...