torsdag 7. juli 2011

Besøk fra østfold


Tøffeste fadderungen i HELE verden, er på besøk på Frøya disse dager!! 
Her kan dere lese hennes BLOGG!!!!  som dere absolutt burde ta en titt innom.
Vi har tidligere hatt BLOGGKRIG hun og jeg, noe som JEG selvfølgelig vant med glans!!!

Men det er hyggelig å ha besøk, hun må være barnevakt, hjelpe meg med å rydde, være mer barnevakt og hun må også høre på alt tullet jeg snakker om i tide og utide. Jeg erindrer en lang samtale om kruspersille, som hun NATURLIG nok syntes var utrolig spennende og interessant hihi.

Forresten finner jeg ho ganske ofte i denne posituren:
(regner også med at ho blir kjempehappy når ho ser at jeg legger det ut her)

Men jeg synes det er utolig hyggelig at folk kommer på besøk i ferien sin, så jeg er kjempehappy!!!
Nå nyter vi de siste dagene på Frøya, før vi tar turen til østfold og familiebesøk. Det skal bli gøy med mamma-middag, jordbær, sommer, sol og bading!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...