fredag 1. juli 2011

Det viktigste i livet


Neeeida, jeg skal ikke skrive et klissete innlegg om kjæresten (selv om jeg uten tvil fint kunne ha skrevet side opp og side ned om han) eller familiemedlemmer. Dere kan slappe helt av!! hehe
 Nei, jeg tenker mer i hverdagen min - hva er det som er viktig?? Vi kan godt nevne sjokolade, søvn, vann, mat, kos og klem, tannbørste etc.....men fortsatt må jeg bare innrømme at det er en ting som er MINST like viktig men bare på en helt annen måte. Vi snakker heller ikke om mobiltelefon, for dere som kjenner meg - VET at det kan ta litt tid før dere får tak i meg (jeg har nemlig en lei tendens til å legge den fra meg på soverrommet, og der blir den liggende)

Nei jeg snakker om min o store kjære ALMANAKK!!!
Den må ikke være veldig stor, men jeg vet faktisk ikke hva jeg skulle ha gjort uten den. Den viser meg når jeg skal på jobb og når jeg har fri. Den forteller meg hvem som har bursdag snart og hvor gamle de blir. Der skriver jeg inn avtaler, ferier, arbeid for samboer samt annet som er viktig. Der havnet noen telefonnummer jeg aldri får lagt inn på mobilen, diverse e-mailadresser eller nettsider jeg bare MÅ ha. Jeg har ofte et par oppskrifter i den (ikke spør meg helt hvorfor, men det blir alltid bare sånn) og jeg har noen kvitteringer!!

Så dersom jeg skulle være så uheldig å miste almanakken min *bank i bordet for at det aldri skjer* så skal jeg jammen utlåve en finnerlønn på MINST 78 klemmer, 2 plater sjokolade, en bolle og 3 farrisflasker.

SÅ DET SÅ!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...