tirsdag 21. august 2012

OL- feiring med vri

OL-finale. Norge-Montenegro. Foto: Bjørn S. Delebekk
Bilde lånt fra vg.no

I iver over håndballjentenes OL-gull (er nesten kvalm ennå over denne kampen) så hyyyla jeg og ei venninne ut at : NESTE OL skal vi jaggu sitte på tribunen og se de vinne igjen.

Og da fant jeg jo ut at jeg måtte sjekke hvor vi faktisk skal på tur. Tadaaaa i følge google.....neste OL er i Brasil

Wohooo.......jeg skal til Brasil.

Noen som vil donere billetten??? Jeg slår i alle fall et slag for at samboer sponser solid. Jeg har i alle fall samlet sammen vekslepengene jeg fikk igjen etter en handletur her om dagen. Så jeg har 4 kr foreløpig. 
Satser på billige flybilletter til Brasil den perioden - regner med at det blir knallbillig nemlig!!!

Fler som vil bli med eller??
OL-finale. Norge-Montenegro. Foto: Bjørn S. Delebekk

1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...