tirsdag 28. august 2012

Feminine problemer

Innimellom er jeg så flink så flink. Da tar jeg hårkur regelmessig, ansiktsmaske og peeling, flink til å bruke rett krem etc. Ny fin neglelakk og myke hender!! Jeg tar fotbad og smører - duller og er veldig flink!!

Problemet er bare at......jeg glemmer litt å holde det ved like. At håret ikke får hårkur når det skal, blir synlig i lengden - men det er lissom ingen fare fra ene dagen til den andre.

Litt verre er det når jeg har vært sååååå flink og lakket neglene mine - helst i svart/rødt eller noe slikt. Etter dag 4 hvor jeg har vasket gulver, tatt oppvasken, skrelt poteter - så ser jeg at den egentlig nydelige neglelakken IKKE helt er der den skal være.

......og enda går det 2 dager til før jeg endelig får tid til å ta den av!!!

Slasken Eva

.......men neglene mine var fine på fredag asså......helt sant......bare ikke på torsdag!!!


2 kommentarer:

  1. Så søte krokete fingre.. akkurat sånn er mine og nemlig. Her har neglelakken en tendens til å være pen en dag eller to på fingrene, nå er jeg så heldig å ha en venninne som legger shellakk. Flotte greier den lakken ;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Shellakk?? dette burde jeg sikkert vite hva er.....men det gjør jeg ikke....hihi

      Slett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...