tirsdag 7. august 2012

Vrengte stemmebånd

(bilde lånt fra hitra-froya.no)
JA det er samboer og meg på Norway cup


Norway Cup!!! 
I min iver over dette tøffe laget fra Frøya (Frøya gutter 14 må dere vite) valgte jeg å gi full innsats under første kampen som vi var og så på. Eva ville vise min støtte ved å HEIE....HØYT!!!
Jeg er god på alle heiasanger som finnes, og synger med når de andre synger, synger med når ingen andre synger......japp jeg synger, heier og hoier.

- etter en kommentar på andre dagen, om at enkelte valgte å stille seg LITT lenger unna meg enn sist pga noen tinitus etterdønninger, forstod jeg jo at jeg hadde tatt heia-oppgaven seriøst.

Problemet var stemmen min!!! Den....ehhh......forandret seg kan dere si!! I de neste 2 ukene, ble min vanlig pipe-Eva-stemme forvandlet til en TomWaits vs Bonnie Tyler stemme - som sprakk hver gang jeg kom til en tone som var en anelse høyere enn en dyp c!!

Det var ikke vakkert......det var i alle fall ikke sexy........og utrolig nok.....denne grusomme stemmen, bestemte seg for å vare i nesten 14 dager!! HALLOOO

Stakkars samboer.....for jeg stopper jo ikke å skravle selv om jeg ikke har stemme, jeg stopper heller ikke å synge!!! Han har dratt på jobb nå, og jeg lurer på om jeg så et lettelsens sukk idet jeg slapp han av på bussholdeplassen.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...