torsdag 23. august 2012

New York....trekk pusten.....snaaaaart!!

Det bobler nesten nå.....2013 er året. Endelig er det min tur igjen. Eller dette er egentlig feil....det er VÅR tur. Samboer blir 35 år i år, og jeg har spart i flere år. Jeg har så lyst å dele min favorittby med han. Så min gave blir en tur dit. Han har visst det lenge (jeg er litt dårlig på å holde på slike hemmeligheter). Kjenner det er litt skrekkblandet fryd - hva om han ikke liker byen??? Byen jeg ELSKER og som jeg får sug i magen bare jeg tenker på.

Vi har nå begynt å titte på flybilletter, hoteller og hva vi vil oppleve. Jeg har vært der 2 ganger tidligere, men jeg har INGEN problemer med å komme med nye forslag.
Jeg slipper lissom ikke helt tanken på en helikoptertur over byen - DET må jo være knall???

Jeg er gira....veldig gira.......innen 10 måneder så er vi der....

Der ja......i NEW YORK igjen...byen min..byen min!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...