fredag 10. august 2012

Prinsessekveld

På onsdag hadde jeg en fantastisk kveld - JENTEKVELD (dog med en miniprinsessemann på 4 år i tillegg)
Jeg hadde funnet frem tara og prinsessechampis, for dette må man jo ha når man skal ha fest




To barn på 7 og  4 år møtte meg jublende når jeg kom, og det var tydelig at alt var planlagt og tilrettelagt.
Først skulle vi SLOSS litt (altså herremannen på 4 år, som faktisk er en superhelt til tider) Jeg er ikke såååå god på å sloss, men etter å ha fektet i alle retninger mens jeg lagde rare lyder - så hadde 4 åringer latterkrampe og da var alt bare bra.

Taco ble fortært, mens jeg fikk forklart i detaljer hva som har skjedd i sommer. De hadde vært på ferie, og Lilleputthammer-sangen fikk jeg høre, samt at jeg fikk både nusser og koser underveis!

Så bar det opp i JACUZZIEN (skrives det sånn??) da MED tiara og champis må dere vite.
Vi plasket, flira og kosa oss der masse. Hadde det vært litt mindre knott, hadde det vært helt perfekt.
(superhelten skulle ta SNARVEIEN tilbake igjen etterpå - og det endte med at jeg gikk rundt byggefeltet med tiara og champis IFØRT badetøy.....snarvei og snarvei fru Blom)

Etter dette skal man på prinsessevis SMINKES og fikses. Av en eller annen merkelig grunn, så var det MEG skulle stæsjes opp, og jaggu tok de oppdraget på alvor.
Tærne mine vil aldri bli de samme etter denne runden.
Isak 4 år "Se Eva, jeg trenger ikke titte på når jeg lakkerer de engang"

Superhelten viser mamman sin hvordan man lakker negler


I tillegg luktet jeg Hello Kitty parfyme i håret, på knea, UNDER BEINA, på armene og ellers all over.
Jeg fikk også en nydelig makeover hvor fargen GRØNN var hyppig brukt.
Jeg var bare nydelish rett og slett.
- egentlig følte jeg meg som en Hello Kitty prostituert, men det sa jeg selvfølgelig ikke høyt hihi

Avslutningsvis - sovnet 3 prinsesser i samme seng, mens superhelten tok dobbelsenga og lå på tvers sammens med pappan sin!

En fin fin kveld!!!





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...