lørdag 18. august 2012

Jentetips..

En av de viktigste tipsene jeg gir i år!!

Dere må ALDRI....og da mener jeg aldri........aldri aldri aldri
vokse bikinilinja to dager før mensen

I utgangspunktet er jo det ganske vondt og ikke akkurat noe jeg gleder meg til. Men jeg har faktisk ikke ord for hvor vondt det var sist gang. Jeg hyla, banna og skreik mens tårene trilla.
Jeg fikk virkelig fortalt de voksstripene hvor de kunne reise, og hvor lenge de kunne bli der -uten at dette gjorde det mindre vondt. Jeg var en periode redd for at naboen skulle komme, for å spørre om hva i all verden det var som skjedde innenfor husveggene!!

(jeg burde jo ha fått et hint siden jeg dagen føre var i en salong og vokset øyebryna mine. Tårene mine renner alltid noe når de napper, men denne gangen var det helt hinsides. Jeg var helt ferdig når jeg gikk derfra. Dette burde jeg kanskje ha tatt som et hint...men NEEEEEIDA)

Jeg mener det.....fra meg til dere. Kroppen reagerer tydelig og er ekstra følsom!!

IKKE GJØR DET!!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...