torsdag 9. august 2012

Jentekveld

Innlegget i dag er forhåndsskrevet.....jeg tror nemlig ikke at jeg har kommet hjem fra JENTEFEST ennå.

Jentefest kan være mye det...og denne festen her har jeg faktisk gledet meg veldig til. Jeg vet hva halvparten av dere tenker nå, og uffer seg over mitt vininntak...dere tar feil!!

Festen består nemlig av meg, og ei snelle på snart 7 år. Jeg lovte å komme på jentekveld for LEEENGE siden, men så har det bare blitt utsatt og utsatt....men i går ble det tid!!

Så jeg pakket prinsessechapis kjøpt i Sverige, tiara og pysj.....og vips....JENTEKVELD. Dagen før snakket jeg med mamman til snuppa, og planene var allerede SPIKRET OG FASTSATT - taco, bading i stampen, film, popcorn og til slutt - Eva skal sove på prinsesserommet!! Dette må bli bra vel??

Forteller senere om hvordan det gikk!!!

2 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...