mandag 26. mars 2012

Helgas matvaner

 
Jeg må bare skryte litt av maten vi har kost oss med i helga. Som tidligere skrevet, så er jo mamma og pappa på besøk (og da må jeg jo imponere med litt annerledes mat enn det de pleier å lage selv)

Så i helga har Eva spist:

Fredag - 

  • Kamskjell fra Frøya (plukket noen timer tidligere samme dag) noen stekt og servert "naturell" mens noen ble gratinert i ovn.
  • Blåskjell med fløte- og hvitvinssaus
  • Nystekt foccacia m/smør


Lørdag:

  • Helstekt ytrefilet av storfe
  • Grønnsaker 
  • Råstekte poteter


Søndag:

  • Lammelår av villsau fra Hurran gård på Frøya
  • Mandelpoteter
  • Grønnsaker


Tror dere jeg har kost meg eller???? 
Maten har vært så god, at jeg har ikke hatt lyst på dessert en gang!!!

1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...