søndag 11. mars 2012

Step

Jeg prøver meg i perioder på ulike gruppetreninger. Jeg får innfall som gjør at jeg dukker opp, og angrer som en hund etter 10 minutter.
I vår har jeg kommet meg gjennom ulike styrketreningsprogram, zumbainspirert dans, spinning......og så......STEP.

Når man ser bildet over, så tenker man : "Easy peasy, dette skal gå fint. Å tusle opp og ned på den kassa skal vel de fleste klare" Jahh, så jeg iførte meg treningstøy, dro med meg håndkle og vann - og forventlingsfull dro jeg ræva mi te Maxtrim.

...............hvordan det gikk????????


Etter oppvarmingen kjente jeg panikken bre seg. Av alle ting, så var vi selvfølgelig bare 5-6 stk på denne treningen. Dette gjør jo at innstruktøren har FULL oversikt over hva man gjør (og for min del....ikke gjør) Så når hun for 14 gangen blunket lurt mens hun hyyyyyla energisk "gjør hele bevegelsen folkens, inn med magen OPP med armene" så kjente jeg at jeg var redd......livredd.

Når jeg titta på klokka og oppdaget at jeg var utslitt etter 7 ja...seriøst 7 MINUTTER. Så var tårene ganske nære!! Nydelige June (innstruktøren) spratt opp og ned på denne kassa som om det skulle ha vært en trampoline......MIN kasse derimot var laget av lim!!! 

Hun spratt, hun strakk kroppen, hun hoppet, hun danset, hun sang..........


.......jeg slet, jeg peste, jeg fektet med armene og jeg tenkte stygge ord inni meg


Enden på visen: jeg måtte bare gi opp!!! Min kondisjon samt styrke i ryggen var ikke på plass til å delta på denne gruppetreningen. Jeg listet meg stille ut mellom noen blekksprutlignende bevegelser etterfulgt av noen spretne hopp og klapp.

Men er historien slutt????? NEEEIDA........tipp hva jeg klarte å gjøre da?????? Joda, Eva var så tøff hun....så hun fortalte jo innstruktøren at jeg SELVFØLGELIG skulle prøve meg igjen om en måned eller to.  Mmm for DET var jo en lur ide Eva!!!!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...