fredag 9. mars 2012

Bloggtips - Hverdagen med og uten autisme

Det finnes så mange flotte blogger der ute. Mange fine familier som vil dele livet sitt med oss - oppturer og nedturer. Jeg føler på en måte at jeg blir kjent med dem, samtidig som jeg ikke aner hvem de er!!!

Anine har den nydelige datteren Martine som har diagnosen Autist
Anine skriver om oppturer/nedturer - utfordringer, men ikke minst GLEDER.
Trykk HER for å komme til bloggen hennes.
Videre skrev hun et nydelig innlegg her for noen dager siden. Jeg leste - tenkte - gråt og tenkte.
Trykk HER og les selv!!! 

Igjen minnes jeg på hvorfor jeg har tatt utdannelsen jeg har tatt!!
(selv om jobben jeg har nå, er et stykke unna allikevel)

3 kommentarer:

  1. Anine har en fantastisk flott blogg.

    Full av masse god informasjon, herlige bilder og ikke minst deler hun så fint om sine erfaringer og følelser rundt det å ha et barn med autisme.
    Jeg tror mange har funnet et svar hos Anine, samt ro i sjela om at det de opplever finnes det flere der ute som gjør.

    Innlegget du linker til beskriver så godt det å stå utenfor og skulle prøve å komme inn. Den fortvilelsen og forundringen når man forstår at barnet ser verden på en helt annen måte. Nydelig vakkert!

    Anine er god som gull og Martine er ei stjerne:)

    SvarSlett
  2. Å Eva no ble jeg rørt... Så hyggelig og flott at du liker min blogg og linker til den. Tusen takk:) Det gjør så godt å vite at andre liker det jeg skriver og ikke minst får et innblikk i at det å ha et barne med autisme kan være like mye glede som "sorg". Takk for du er så god.
    God klem fra Anine:)

    SvarSlett
  3. Å Eva no ble jeg rørt... Så hyggelig og flott at du liker min blogg og linker til den. Tusen takk:) Det gjør så godt å vite at andre liker det jeg skriver og ikke minst får et innblikk i at det å ha et barne med autisme kan være like mye glede som "sorg". Takk for du er så god.
    God klem fra Anine:)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...