lørdag 31. mars 2012

Bake brød

 
Jahhh jeg baker brød jeg!!! Det er en av de få husmorlige aktivitetene mine som jeg gjennomfører med glans. På mandag skulle jeg være supereffektiv og satte i gang med en brøddeig.


Dette har jeg gjort før!!! Mange ganger!!!!

En revet gulrot ble tilsatt.....det samme ble solsikkefrø og havregryn.....so far, so good!!!

Deigen blir satt til heving og jeg dumper ned i sofaen.

Det er da jeg oppdager at PUPPENE mine tydeligvis må ha hatt en aktiv rolle i denne brødbaksten (brødene mine baker brød lisssom moahaha)
Puppene (ja ja ja genseren da) var hvitdekket av mel, deig og minst et par havregryn!!

Aner ikke helt hva jeg har drevet med jeg......men brød skal det bli!!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...