mandag 5. mars 2012

Kollegaer som sprer glede og trivsel

Jeg har en fantastisk arbeidsplass!!

Jeg jobber på Familiens Hus! Jeg møter mange mennesker hver eneste dag. Flotte fargerike mennsker, som av ulike årsaker er innom avdelingen.
I tillegg styrer jeg litt med to tre dagsentre samt at jeg holder oversikt på støttekontaktsfunksjonen i kommunen. Altså - jeg møter mange mennesker hver eneste dag.

I perioder kan det være tøffe samtaler jeg har. Det er mange med triste historier, mange som kjemper sin kamp eller kjemper for andre familiemedlemmer.
Jeg er uten tvil avhengig av å ha støtte av de kollegaene rundt meg - og det har jeg!!!

Kontoret mitt ligger fantastisk nok like ved en fysioterapeut (som er kjekk å spørre om ting, når jeg ikke klarer å gå pga trening) voksenopplæring (der kan jeg møte folk fra andre land og med andre kulturer) OG jeg har kontor ved åpen barnehage.
På torsdag sitter jeg i min lille Eva verden og skrev vedtak. Jeg var dypt konsentrert og jobbet flittig.

Det dunker på døra, og synet som møter meg når jeg snur meg er ikke mindre enn:
EN STOR NYDELIG FARGERIK KLOVN!!!! 
-japp en helt ekte klovn

Det var jo karneval på den åpne barnehagen, og styreren var innom kontoret mitt for å gi en beskjed!!

Så da jeg hørte meg snakke med en klovn om 
ansvargruppemøte og samtykkeerklæring tenkte jeg

- jaggu har jeg en fin arbeidsplass!!!!
en veldig fin arbeidsplass

1 kommentar:

  1. hehe, godt du ikke hadde klovnefobi. Jeg hadde besvimt!! Etter å antagelig ha ropt: IT IT IT!!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...