mandag 19. mars 2012

Jeg er maaaatlei

 
I utgangspunktet så er nå ikke det et problem. Jeg skulle klart meg gaaanske lenge uten mat, før det blir et PROBLEM hehe. Ikke har jeg lyst til å utforske akkurat hvor lenge.....så det er her jeg ønsker hjelp da veit dere.

Men for tiden er jeg lei mat. Lei middag og lei kveldsmat!!! 

Noen som har noen ideer til hva jeg kan MEKKE??? Jeg blir mest matlei når det er meg alene, så tipsene kan gjerne være mat til en person. Jeg regner med at det er fler som har det sånn i perioder?? Når jeg blir lunch lei - funker det alltid med rundstykker fra Rema 1000 med vanlig pålegg som ost og leverpostei.
Men jeg er så glad i VARM mat egentlig.....

Væææær så snill.......HJEEEELP hihi

1 kommentar:

  1. Det er to ting A ikke spiser; svært krydret mat og suppe. Nå er han ute og reiser og vi har satt opp en suppemeny for hele uken. I dag var det tacosuppe med biffstrimler - kan anbefales! Suppe kan forresten lett oppbevares på termos og er grei mat å ta med til lunsj på jobben.
    Såfremt du liker suppe da:D

    Jeg er egentlig mest glad i kald mat, og elsker pastasalater i alle former og varianter. Eller skive med fiskepudding og laks. Eller polarbrød med baconost og agurk. Eller... Nå ble jeg sulten!

    Håper du har det fint Eva,
    god klem fra Hanne:)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...