lørdag 1. desember 2012

1 desember - og det betyr???

- At Eva er i helspenn til jul??? JA, men det var ikke det jeg tenkte på
- At det er 23 dager med juleEva, som virrer rundt som en duracellkanin?? Ja men heller ikke det
- At julekalenderen starter i dag??? Ja men det var heller ikke det nemlig


Men det har noe med jul å gjøre ja!!!!



Eva kan ENDELIG ta frem nisseservice sitt!!!

Jeg skrev om dette i fjor også - HER!! Jeg føler meg voksen med et slikt servise, men i tillegg kan jeg nå faktisk si at jeg har en TRADISJON med å ta frem nisseservice mitt 1.desember.
Jeg har jo faktisk gjort dette 3 år på rad!!! Så nå vil brødskiva mi smake såååå mye bedre fremover, for nå passer nissene på den.
Og humøret stiger, for det nærmer seg julekos, julepynt og JULEEVA!!!!!

1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...