mandag 17. desember 2012

Smelly cat......


 
Kom ikke på en bedre overskrift, for den passer egentlig ikke til det jeg skal skrive om!!!

Jeg var jo som tidligere beskrevet på julekonsert på torsdag, noe jeg har lyst til å skrive mange ganger. Foran meg litt på skrå kom det ei dame jeg aldri har sett før, og setter seg.
I det hun går forbi kjenner jeg en nydelig duft........ dama luktet rett og slett driitgodt.

Som voksen er kansje ikke det en setning man skal si høyt?? Man skal lissom ikke bøye seg frem og si "unnskyld du dama, men du lukter bra digg ass"
Men jeg lurer jo på hvofor hun luktet så godt......hva slags parfyme bruker hun, hva slags shampo!!! Kansje hun spiser parfymeampuller for alt jeg vet, så til og med prompene hennes lukter blomster.

Men jeg spurte ikke....jeg turte ikke!! Jeg bare ønsker jeg skal bli kjent med dama, slik at jeg kan spørre henne om hvorfor hun lukter så godt!!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...