torsdag 1. desember 2011

Jeg er voksen....

Jeg har nemlig eget nisse-service. Nå har jeg vel sikkert ønsket meg det siden jeg var sånn ca 3 år, men jeg har uansett eget nisseservice.
Og fra 01.12 taes det i bruk for fult (ja jeg har smygstartet bitte litt......spesielt funker det når jeg legger frem følgende forslag for 6-åringer "Skal vi servere pappa kaffe på senge i NISSEKOPP" Svaret er jo selvfølgelig ja, men det gjør at jeg skylder på dem)

Men poenget.....i dag er det 01.12


Nisseservice skal herved inn i mine kjøkkenskap!!
Og ja, det er selvfølgelig Nisseservice til Porsgrunn jeg har!!

Små barn - store gleder
Og ja, jeg KOSER meg når jeg får kaffe i nissekoppen min!!

3 kommentarer:

  1. Det er har eg au ønska meg siden eg var liten og har i løpet av åra fått det komplett, men trur du gubben er bekeistra??????????

    SvarSlett
  2. Nisse servise må en ha;);) Midt kom opp fredagen før advent:-P Skyldte på at jeg ikke hadde tid på 1. advent. O`jul med din glede sier bare jeg.
    Kosligste tiden i året:):)
    ha en strålende 1 advent.
    Klem fra Anine

    SvarSlett
  3. Jeg har også dette, har fått noen deler til jul i noen år nå, og har komplett middagsservice med dyptalerkner og komplett grøtservice. Og så har jeg et fullt middagsservice med vintermønster, og et frokostservice med enda mer nisser på. Jeg må være skikkelig gammel jeg, ser jeg ;-)
    Det finnes ikke noe koseligere enn å spise av juleservice, og de kommer frem 1. desember hos oss også:)

    God klem,
    Hanne:)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...