tirsdag 11. desember 2012

Alle barn i alle land....ligger nå og sover.....

På lørdag var jeg på julebord med jobben. Jeg klarte fint å drikke ekstreme mengder julebrus, spise ribbe, sushi OG potetsalat (japp til samme måltid......jeg er som ungene, nam dette liker jeg)

Kom hjem ganske tidlig etter å ha kjørt hjem en kollega. Og mens jeg da spretter julebrus nr 5 for kvelden, zapper jeg meg gjennom tv kanalene på jakt etter ett eller annet som kan fange oppmerksomheten min.

Og noe fant jeg......selv om det ikke var DEN type oppmerksomhet jeg ønsket.

Kl 01.10 på lørdagsnatt sender FORTSATT Disney chanel barneprogram?????!!!!!!?????

Atter....jeg vet det er helg, men når skal lissom unger sove a??

(føler plutselig at vi er fryktelig strenge med husets 7åringer)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...