søndag 16. desember 2012

Klapp klapp klapp

Er du en klapper????
Dersom du er på håndballkamp og noen scorer mål, klapper du da???
Hva med konsert??

Jeg har vært på julekonsert i år (nydelig var det, og jeg kunne fint ha sitti der myyye lenger) og jeg kjente julestemningen stige etter hver sang.

POENGET (djeeees Eva) er jeg klapper!!! Når sangene var ferdig, klappet jeg......ivrig!! Min måte å vise at jeg likte det jeg hørte (jeg kunne ikke reise meg og hyle wohooo lissom)

Mannen ved siden av meg facinerte meg....han var INGEN klapper. Men han hadde tydeligvis lært at han skulle kappe. Derfor klappet han med PEKEFINGRENE.......og kun de???!!!! Det er ikke veldig mye lyd i pekefingerklapping.
Hvorfor vil man klappe med pekefingrene??



8 kommentarer:

  1. Svar
    1. Japp....jeg vekslet mellom å være facinert og FNISE ;) Det kommer LIIIITE lyd ut av pekefingerklapping asså

      Slett
  2. Eh, det var mildt sakt merkelig. Han kunne vel likegodt ha spart seg da lissom...

    SvarSlett
    Svar
    1. Japp....men jeg ville ikke spørre

      Slett
  3. Hmmmm...Den var ny. Mye vits i det da :))

    SvarSlett
  4. Skal man klappe må det være med lyd, ellers kan en like godt la være.
    Synes jeg!

    SvarSlett
  5. He-he... Jeg prøvde den varianten nå, og det skal virkelig være stille for at noen skal høre det! Kom på at i fjor var vi på åpninga av Røros Mart´n, det var stas; de tippa at det var femtusen personer der, det var rundt tretti kuldegrader, men ALLE klappa med VOTTER på seg! Det ble fin lyd, det!!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...