lørdag 15. desember 2012

Jeg klør fortsatt......

Jeg klør i nesa!!! Rett og slett!!
(og problemet er at dette er noe som har vært et problem tidligere også, men som jeg ikke har fått noe bra svar på)

Ikke sånn på nesetuppen eller på siden - jeg klør veldig LANGT INNI NESA!!! Hvordan løser man slike ting uten å være en gris??? Stapper man fingrene inn og klør i vei???

Siden jeg nå er hjemme alene, så hadde jeg tilgang til snytepapir og nesepelling + håndvask!! Men det gjør man jo da ikke i offentligheten. Jeg prøvde først et lett nesedunk på utsiden av det området som klødde, men uten noe resultat. Det klødde akkurat like mye.
Jeg prøvde å lage nese-strekke-grimasjer for å se om det funka, men nei - ikke!!!
Det funka litt når jeg tok hendene på utsiden av nesa og lagde sirkelbevegelser - men fortsatt var jeg ikke helt fornøyd.
Hvor rart ser ikke dette ut dersom jeg stod i en gruppe folk og snakka, og satte i gang med mine sirkel-massasje-bevegelser!!

Det som er rart og flaks er at jeg faktisk aldri har fått helt akutt nese kløe når jeg står midt blandt folk - vil det si at kløing er psykisk betinget??? Finnes det en diagnose i ICD-10 vedr hjemme-alene-nese-kløe???

Pokker, jeg kom ikke frem til et eneste svar.....og nå klør jeg på kne (men det er lissom ikke like tabubelagt)

1 kommentar:

  1. Og nå begynte jeg også å klø i nesa, tror du det kan være smittsomt?

    Ha ei fortsatt god helg kjære du,
    varm klem:)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...