torsdag 11. oktober 2012

Rakkestad it is....

Om noen timer, setter vi kursen for Rakkestad.
Jeg er sjåføren på en overlesset Skoda, med ikke mindre enn 4 sjarmerende 14åringer som passasjerer. Samboer har tatt med seg husets to 7-åringer til sunnmøre, mens vi drar sørover.

Planene er klare, og jeg gleder meg til å se mamma og pappa igjen. De VET jeg at jeg rekker å møte, for det er der vi skal bo. Venner og familie utover dette er litt mer uvisst.....kommer ann på hvor lenge disse gutta sover om morran hehe.

Men nå har jeg høstferie, og jeg regner med at den blir underholdende!! De gutta er hyggelige, snille og gode......men de er klin gale, med elendig humor og ekstrem energi.

- dette blir nok noen fine historier jeg kan dele på bloggen fremover

1 kommentar:

  1. Nyt ferien og kos deg sammen med dine:)
    Og så gleder jeg meg til å høre fine Eva-historier fremover!

    God klem
    Hanne:)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...