lørdag 27. oktober 2012

Kurs er gøy

Denne uka her har jeg vært på kurs i Trondheim.
Søndag ettermiddag satte jeg meg på bussen, og så på båten......og så i taxi - for så å ankomme hotellet i Trondheim.
- jeg trodde det skulle bli litt sånn kurs/shopping/rødvin/husmorferie/kursforberedelser

Det ble kurs og kursforberedelser!!!!
Ikke et eneste glass rødvin, ikke et klesplagg er shoppet, ikke en gåtur er gjennomført. Dette er uten tvil det beste og verste kurset jeg noengang har vært på. 8 timer med forelesninger/oppgaver/rollespill........og så 3-6 timer med forberedelser til neste dag på kvelden. Jeg var på et punkt så sliten at jeg ville dra hjem.....jeg ville gi opp!!!

Men jeg har gjennomført kurset- jeg har til og med fått papirer på at jeg har bestått kurset. Så nå er jeg KID instruktør!

KID- mestring av depresjon. Et kjempebra kurs, hvor jeg faktisk er utrolig stolt over å ha klart å gjennomføre. For det var ikke easy peasy som jeg jeg hadde trodd. Absolutt ikke easy peasy.

- om jeg har gjort rare ting på kursuken???? hva tror dere???

To be continued.........

1 kommentar:

  1. Det er nok givende stoff dette, selv om det er krevende. Og viktig - ikke minst! Gratulerer som KID instruktør:)

    Og ja, jeg tror du har gjort rare ting på kursuken. Min oppfatning at du greier å gjøre rare ting uansett hvor liten tid du har (og kanskje akkurat når du har liten tid;) Måltidene var i alle fall litt sånn... rare:D

    Ha ei deilig helg kjære du,
    varm klem:)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...