torsdag 25. oktober 2012

Opp og sprett, eller hvordan var dette???


Noen ganger har jeg så store planer for kvelden min. Jeg har f.eks tenkt at jeg skal bake brød, rydde i en kommode eller at jeg skal ut på en gåtur fordi det er fint vær.

- jada, planene er der.

Og så skjer det noe mystisk underveis. Jeg vet ikke hva det er , men noe skjer. Jeg blir så tung i ræva.

For ehhhh....2 timer etterpå sitter jeg lissom fortsatt i samme stilling med pcen på fanget, og ehhh denne kommoden var visst fortsatt like rotete og gåturen var kun en tur innom do fordi jeg måtte tisse.

Hva skjer fra den GODE planen legges, og til gjennomføringen SVIKTER???
-Her føler jeg virkelig at noen burde forske litt, og gi meg et godt svar asså!!!


- er dette ting som kun skjer med meg??? hehe

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...