mandag 15. oktober 2012

Ønskeliste til bursdag.

Nå er det nå ikke slik at jeg forventer at alle dere som leser bloggen min, skal fikse bursdagsgave til meg i år (hmm kunne forresten vært en meget festlig opplevelse) men siden jeg har fått beskjed om å komme med ønskeliste, så kan jeg lissom gjøre det her!!!
Så til dere som ikke kunne brydd dere mindre om min bursdag......sorry sorry.....

1) Kongle glass Per Spook

- Rødvinsglass (har 6 stk)
- Hvitvinslass (har 6 stk)
- Farrisglass (har 6 stk)
Ønsker meg minimum 8 stk av hvert totalt.

2) Sokker - jeg kan aldri få nok sokker




3) Porsgrunn nisseservice vinglass

- Rødvin (har 6 stk - ønsker min 8)
- Hvitvin (har 6 stk - ønsker min 8)


4) Rødvin



5) Duftlys
 













6) Lipgloss for jeg heller aldri nok av



7) Hudpleieprodukter/deodorant/krem fra Biotherm


8) Converse sko i str 39 (høye - ensfargede)





 Æhhh nå kommer jeg ikke på mer i farta!!! Jeg får komme med en ny liste nærmere jul!!!
Synes egentlig at jeg har vært ganske flink jeg....er nemlig ikke så flink til å finne ut hva jeg ønsker meg/trenger

1 kommentar:

  1. Men du Eva, da må vi jo få vite når du har bursdag...
    Ellers kommer jo pakken frem for tidlig. Eller for sent.
    Og det blir litt dumt!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...