søndag 28. oktober 2012

Heis er vanskelig

Å kjøre heis er driiitvanskelig. Ikke at jeg er redd for å kjøre heis, det går faktisk fint. Heis er vanskelig.

Først så skal man huske å ha frem kortet til hotelldøren når man skal ta heis. Jeg husker aldri å ha hotellkortet fremme!!! Så har man trykket på rett knapp og venter.
Er det en annen person inne i heisen, så skal man gjøre alt man kan (og da mener jeg alt) for at  man ikke skal si hei. Vi skal helst snu oss rygg mot rygg slik at det blir mest mulig pinlig.

Men mitt problem er rett å slett å ga av heisen på rett sted. 1 uke på kurs og ikke mindre enn 3 ganger gikk jeg feil. En gang skravla jeg med en av mine kurskompiser. Og ja jeg SKRAVLA. Jeg var utslitt og ønsket å tenke på alt mulig annet enn fagstoff. Så jeg skravla.......han trykket på 7 etasje, jeg på 13. Heisen stoppet.........han gikk ut.......jeg gikk etter (mens jeg selvfølgelig skravla)

- "ehhh, du vet at du nå bare er i 7.etasje?" et stk litt fortvilet og forvirret mann prøver å bli kvitt dette snakkemonsteret fra indre østfold. Og jeg lo....og lo.......og trykket på knappen slik at heisen kunne komme tilbake, og kjøre meg til 13.etasje.

Eller da jeg går inn i heisen i 13 etasje og skal ned til 1. I 6 etasje kommer det noen andre damer PÅ heisen. Siden heisen har stoppet, går naturligvis jeg av. NATURLIGVIS er vi kun i 6.etasje. Jeg skal ikke være i 6 etasje. Jeg skal til 1.

Det siste der skjedde to ganger!!! Jeg vet ikke hvorfor jeg er så ukonsentrert i heis!! Det er bare vanskelig!!!

2 kommentarer:

  1. Skulle hatt ett sånnt skilt du Eva, der det sto; jeg kjører alene.
    Da kunne de andre i heisen trå til om det ble komplikasjoner;D

    Ha en deilig søndag,
    klem:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hahaha absolutt - skjønner ikke hvorfor slike ting kun er for fly og barn!!! Eva trenger jo slike til helt andre ting ;)

      Slett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...