tirsdag 9. oktober 2012

Ehhh natta??? NEEEI!!!

Jeg blir forvirra!!! Det blir så tidlig mørkt.
Så i går kom jeg hjem fra jobb - spiste mat, styra rundt, baka og vaska litt. Deler av huset har reist på høstferie, og resten hadde reist til en kompis på besøk og hadde ingen planer å komme hjem før i morgen.

Setter meg så ned i sofaen, gjesper og tenker - hmmm skal jeg orke å ta en dusj først, eller skal jeg rett og slett bare gå og legge meg......

.........klokka var da 20.19

Kansje litt tidlig å legge seg ja!!! Men snakk om en gledelig overraskelse - det var jo superdeilig å vite at jeg kunne nyte kvelden enda litt til. For det var en knallkveld egentlig!!!

Så jada, jeg rakk både en dusj, litt mer klesvask og en hel episode med twin peaks før jeg tok kvelden!!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...