lørdag 6. oktober 2012

Neida Eva, du trenger ikke bedøvelse......


Igjen har jeg vært hos tannlegen!! Den møkkadama som egentlig er utrolig hyggelig, søt og beroligende - men som har jobben som tannlege = jeg liker henne ikke!!!

Sist jeg var der fant hun ikke et hull, men noe som kunne bli hull dersom vi ikke tok bort det som ikke var et hull (henger dere med) Så ja, i dag var tiden for å fjerne mitt ikke-eksisterende hull i tanna.

En assistent kom og hentet meg på venterommet (ja det rommet hvor det LYSER stygge, råtne og ekle tenner mot deg fra alle plakatene)
Opp i stolen og gap opp!!!

"Ja Eva, dette kommer jo til å gå veldig fort - du husker vi snakket om at det ikke helt har blitt et hull ennå"

- jada jeg husket det, men var noe mer skeptisk til hennes definisjon av FORT!!! For meg, er fort i tannlegesammenheng maks 1 minutt - ergo dette kom ikke til å gå fort.

"Dette er en liten jobb, så dette trenger du ikke bedøvelse eller noe som helst for å fikse"

- I OBJECT!!!! (skrives det sånn???? )

Bedøvelse skulle jeg ha!!! FOR TENK - og bedøvelse fikk jeg. Dog var hun litt lattermild, og jeg er også litt usikker på om hun med vilje eller ikke startet å skyve bedøvelsen ut av sprøyta lenge før hun hadde stukket.
Tunga og delvis hele munnen var nemlig bedøvd på et lite tidspunkt
- det er jo da hun ønsker at jeg skal skylle munnen, og siden jeg har svært dårlig hukommelse, så glemte jeg jo hvordan drikke og bedøvelse utartet seg sist.

SIKLA RANT!!!!!! Sjarmerende som fy var jeg.

Men jeg har vært der, tanna mi har nå blitt beroliget med at den ikke har hull, og tannlegen og jeg ble enige om at neste kjærlighetsbrev fra henne med innkalling ikke trenger å komme før om et års tid!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...