mandag 1. oktober 2012

New York

Da er ENDELIG turen vår til New York bestilt!
Det er lenge igjen - ett helt år, men vi måtte bestille. JEG måtte bestille, slik at jeg fikk et fast bevis på at turen endelig blir noe av. Sammboer og jeg på tur til byen MIN!!

11-16 september er vi borte - og jeg tror det skal være akkurat en perfekt lengde på turen.

Vi skal bo på New York Marriott Marquis så om noen har bodd der, og har erfaringer fra hotellet, så gi meg gjerne tilbakemelding. Hotell i New York synes jeg er vanskelig, for det er dyrt - rett og slett. Hvor mye skal man legge i hotellet??? Jeg liker konfort, samtidig så er det jo ikke der jeg skal tilbringe mesteparten av turen. Jeg valgte allikevel å legge i litt ekstra på hotell denne turen - det SKAL bli en flott tur.....endelig skal jeg tilbake igjen!!!

Og så er det bare å begynne planleggingen på hva vi skal gjøre de dagene vi er der. Dette blir min 3.tur og samboer sin 1.tur.

Jeg har noen tanker/ønsker- men uansett så vet jeg det blir bra:
  • gå over Brooklyn Bridge (eller i alle fall halvveis, før jeg snur hihi)
  • et show på Broadway, jeg ser nok for meg at det blir enten Phantom of the opera , Les Miserables eller noe slikt. Det må i alle fall være en av de store - vi er jo på Broadway for pokker hihi.
  • Rockefeller senter, gå på toppen og titte på byen (ja jeg vet at utsikten fra Empire building er bedre, men der har jeg 2 ganger allerede og det er mye dyrere + lengre kø)
  • Shopping og alt annet som byen har å vise frem

Regner med at det blir flere innslag om New York fremover.....sorry, dere får bare hoppe over etter hvert som dere blir lei - jeg blir nemlig ikke det!!

2 kommentarer:

  1. Åååååå dit skal jeg og min kjære neste år også:):) GLEDER emg som en unge. Min og hans første tur... kan nesten ikke vente. Vi reiser i oktober/november da. Få med oss jule hysteriet :-D

    SvarSlett
    Svar
    1. Åhhh så heldige dere er. Det blir neste ønske, juleshopping i New York. Da får dere vel med dere julegrantenningen utenfor Rockefeller også.....DÅÅÅÅÅN hehe

      Slett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...