søndag 30. september 2012

Hvordan kunne dette skje????

 
Jeg vet ikke helt når det skjedde!!
Jeg vet delvis hvordan, men ikke at jeg ikke hadde mer oversikt.......

Menne.....på fredag kveld tok jeg og sjekket over.......og det var da jeg oppdaget det!! Lurer dere nå, hva i all verden er det systemikern, stålkontrollEva men også surrehue har latt passere seg denne gangen???


Jo ehhhhh:



Jeg har klart å bli ferdig med pakkekalenderne til gutta i slutten av september. Alle pakkene er kjøpt inn!! Altså til mitt forsvar, de er ikke pakket inn og lagt klart - men de er jaggu innkjøpt.


- jaaa, ehh dette er faktisk tidlig til og med til å være meg.

1 kommentar:

  1. oy, her er vi ute i god tid! Men mye bedre det en å være seint ute vel ;)
    Ha en fin søndag:)
    klem

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...