lørdag 22. september 2012

TV - ooops ehhh nei???




Samboer reiste på jobb fredag morgen. Han har 14 dagers turnus, før han igjen dukker opp på Frøya.
Det som kan være litt festlig er at vi ikke lenger har noen TV som virker. Eller nei, nå juger jeg nok litt - TVen virker, men ikke tvsignalene.

Så i de neste 14 dagene er jeg hjemme alene. Jeg har IKKE tvsignaler, men jeg har tilgang på internett, appleTV mm.

Lurer på hvordan dette skal gå hihi.
I hverdagen skal det nok gå fin fint, men akkurat på helgene liker jeg å sløve med noen halvdårlige tvprogrammer.

Jaja....i verste fall, så dukker jeg opp hos deg Renate. Da forventer jeg kaffe, skravling og en real tv kveld hihi.

1 kommentar:

  1. Du er hjertelig velkommen hit Eva, vi har TV-signal og i morgen skal vi bake pekemuffins - jeg bare sier...

    Klemz;)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...