lørdag 1. september 2012

Hvorfor så stille.....lille persille......

Fordi feberen og forkjølelsen har inntatt huset. En etter en har vi måttet ta en time out med feber, hoste og ekstrem nysing (himmel jeg har aldri nøsi så mye i mitt liv)
Jeg er på bedringens vei, mens samboer nå svetter, fryser og hoster samtidig!!

Akkurat nå har jeg prøvd å støvsuge, men merker at formen er dårlig når svetten siiiiiiiiler, og jeg synes støvsugeren bråkte så mye at jeg hysjet på den.
Men litt støvsuging må til.

Blogger mer snart håper jeg......vi har nemlig både feiret 7-årsdager her i huset, samt at det er jo helg

God helg godtfolk

PS er det bare meg som er i skikkelig høstmodus??? (og ehhh.....ehhh....har begynt så smått og tenke på at det nærmer seg jul)

2 kommentarer:

  1. Er en her også som lurer på jula;)
    God bedring til alle mann - håper dere er oppe og går snart!

    God klem til deg,
    Hanne:)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...