lørdag 8. september 2012

Høstferietur til Rakkestad

Jeg har lovet 4 kjekke karer på 14 år en tur til Rakkestad i høstferien.
Så de siste dagene har jeg sendt mail til Lazerworld i Sarpsborg og booket tid der for litt skyting, jeg har avtalt med mamma slik at hun får fikset litt ekstra dyner og puter - og jeg har ellers begynt å planlegge slik at jeg kan få avspasert (selv om de ikke helt hadde forståelse for at jeg ikke bare KUNNE DRA)


Så den 11 oktober reiser vi med full bil til Rakkestad - gutta har planer om å raide godisshoppen på Nordby, og det finnes jo ikke noe mer sjarmerende med 4 gutter høye på sukker moahaha.

Dette blir gøy....kjekke karer, og jeg gleder meg til å komme til Rakkestad igjen!!
Så en måned igjen - så er det Eva og gutta på tur!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...