fredag 28. september 2012

Gullkorn eller drittpreik


I går kjørte jeg som tidligere skrevet, på fotballkamp. Og når man har 14 åringer i bilen, så må man nok bare innse at man blir oppdatert på ulike ting - enten man vil eller ei.

Jeg fikk presentert noen vitser som var så dårlig, at jeg ikke helt visste om de tulla eller ikke. Jeg ble oppdatert på damer, play station spill, lærere og fotballag.......samt at jeg fikk merke diverse kroppslige lukter.

Men når følgende setning ble presentert, hadde jeg store problemer med å holde stø kurs på bilen, og samtidig ikke le så jeg gråt.


"Åhhhh nå har jeg så vondt i ræva, for jeg har sitti for lenge på en promp og nå kommer`n ikke ut"


Jadaså, neida.........eehhhhhh OKI????!!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...