onsdag 12. september 2012

STOPP

Jeg jobber med å stoppe!!!
Det er hektiske hverdager fra morgen til kveld - dager fylles opp av arbeid, middag, lekser, aktiviteter, trening og sosiale begivenheter. Noe mer lystbetont enn andre.
Innimellom føler jeg at uka består av mandager - tirsdager - fredager og søndager.....THATS IT

Jeg prøver å ikke la meg stresse, men det funker dessverre ikke alltid. Noen ganger ligger middagen delvis igjen i ganen før vi er på vei ut døra igjen.
Samtidig elsker jeg hverdager.....faktisk!!!

Jeg prøver innimellom og STOPPE opp.
- kansje rekker jeg en liten gåtur i lunchen fordi det plutselig ble fint vær ute
- jeg kan dekke bordet til kveldsmaten på en helt vanlig onsdag med servietter og tente lys
- jeg kan kjøpe meg et blad og nye blomster for å pynte opp MIDT i uka
- jeg titter på samboer og ser hvilken flott jobb han gjør med de han er glad i
- ta den telefonsamtalen til ei venninne, som det er EVIGHETER siden jeg har snakket med
- lage meg en god kopp te, kakao eller kaffe som jeg nyter mens jeg titter ut av vinduet og lar tankene fly
- jeg setter meg ned og får servert en konsert (for 100000000 gang) bestående av plumbo, kizz og lordi 
  sanger - på trommer og bassgitar
- klesvasken KAN bli helt grei, dersom jeg har på en bra sang som jeg kan rocke til samtidig som jeg bretter    
   truser
- vi kan faktisk lage pannekakefrokost selv om det ikke er bursdag - nettopp fordi det er to trøtte tryner som 
   da smiler fra øre til øre


Klarer du å stoppe opp??? Nyte de små øyeblikkene??
- jeg prøver og prøver.....men jeg kan uten tvil bli mye flinkere

2 kommentarer:

  1. Flinke Eva! Synes du er flink jeg, å du er veldig flink med guttene i huset. Tror nok di setter pris på deg også snuppa:)

    SvarSlett
  2. Flink du lille venn.... Skal prøve å bli det jeg også:-)) Til lørdag reiser Elise og jeg til Polen med hvite busser.....og Rakkestad ungdomsskole<3 Moro!!!!!!! Gleder meg til å se det i oktober <3 <3 <3

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...